Lauhileko 2.ariketa honetan espazio publikoaren inguruan arituko gara, Braganzako gune berean lanean jarraituz, aurreko orubearen alboan. Gaur egun aparkalekua jasotzen duen gunea aktibatzea xede izanik, bertatik ibilgailuak ateratzea (edo ez?) kuestionatzen hasi naiz. Horretarako ibilgailuek gure hirietan izan duten eraginari buelta nola eman dioten erakusten duten ereduetara jo dut, ibiltariari garrantzia ematen dioten proiektuetara. Guztietan espazio publikoa errepidetik gailentzen da.
Ondoko artikuluan oso interesgarria iruditu zaidan Jan Gehl-ek espazio publiko baten eraketarako kontuan hartzen dituen puntuak ageri dira:
Ondoko bideoan ere egoki laburtzen dela iruditzen transmititu nahi den ideia. Nahiz eta bertan agertzen den ingurua gurea baino askoz ere urbanoagoa izan, funtsean aplikagarria izan daiteke.
No hay comentarios:
Publicar un comentario